صادرات شرکت شیر پاستوریزه پگاه همدان در فروردین ماه سال جاری، ۴۰ درصد رشد وزنی، داشت.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، مرتضی علیخانی معاون توسعه و پشتیبانی و عضو هیئت مدیره پگاه همدان، ضمن اعلام این خبر گفت: توسعه بازارهای صادراتی یکی از اهداف اصلی شرکت در سال ۱۴۰۰، است .
وی با اشاره به شعار سال گفت: محصولات تولیدی باید در فضای رقابتی و با کیفیت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد و بهرهبرداری مناسب از ظرفیتهای موجود، لازمه این امر مهم است.