تیم پگاه آذربایجان غربی فاتح مسابقات والیبال صنایع شیر ایران شد.

تیم پگاه آذربایجان غربی فاتح مسابقات والیبال صنایع شیر ایران شد.

تیم پگاه آذربایجان غربی فاتح مسابقات والیبال صنایع شیر ایران شد.
تیم پگاه آذربایجان غربی با غلبه بر تیم پگاه گلپایگان، مقتدرانه قهرمان مسابقات صنایع شیر ایران شد. این مسابقات که از روز شنبه 10شهریور ماه در همدان برگزار آغاز گردید پنجشنبه 15 شهریور ماه به پایان رسید. تیم پگاه اصفهان نیز با برتری بر تیم پگاه زنجان موفق به کسب مقام سوم گردید.
این دوره از مسابقات با شرکت 14تیم از مجموعه صنایع شیر ایران و حضور 140ورزشکار برگزار گردید.
جناب آقای مهندس دوستی مدیرعامل شرکت شیر پگاه همدان در مراسم اختتامیه ضمن عرض خیرمقدم خدمت کلیه مدعوین، مهمان عزیز از دفتر صنایع شیر و مدیران عامل شرکت های گروه و تشکر از جناب آقای دکتر حسینی مدیرعامل صنایع شیر ایران جهت فراهم کردن زمینه این مسابقات، بر اهمیت ورزش در سلامت جسم و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی به افزایش راندمان کاری تاکید نمودند.
جناب آقای دکتر کارگرمطلق معاونت محترم بازاریابی و فروش و هماهنگی توزیع شرکت صنایع شیر ایران نیز از برگزاری تشکر نمودند و به عنوان نماینده دکترحسینی، پیام ایشان را که تقدیر وعرض خداقوت و افزایش روحیه ورزشی و اخلاق ورزشی در کار و زندگی فردی را به همگان عنوان نمودند.
در ادامه جناب آقای مهندس خدابخش مدیریت منابع انسانی صنایع شیر ایران، گزارشی از مسابقه را ارائه نمودند و از برگزاری مسابقات خشنود بوده و از عوامل تقدیر نمودند.
در این مراسم همچنین از آقای محمد زمانی بازیکن ارزنده تیم پگاه آذربایجان غربی امتیاز آورترین بازیکن، آقای احمد محمد پور بازیکن ارزنده تیم پگاه آذربایجان غربی به عنوان فنی ترین بازیکن و تیم فارس به عنوان با اخلاق ترین تیم معرفی شدند.
در خاتمه به تیم های برتر مدال و حکم قهرمانی تقدیم گردید و عکس های یادگاری توسط تیمها گرفته شد.