برترین های استاندارد همدان تجلیل شدند

برترین های استاندارد همدان تجلیل شدند

برگزیدگان استاندارد استان همدان در بخش های واحد تولیدی و صنعتی، مدیر کنترل کیفی و تشکل های صنفی در آیینی با حضور معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران و جمعی از مسئولان محلی معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا، مدیرکل استاندارد همدان روز پنجشنبه در این آیین گفت: ۶ واحد صنعتی و تولیدی شامل کارخانه های سیمان هگمتان، سیمان نهاوند، صنایع سیم و کابل همدان، شرکت سیمان اکباتان، چینی آلات بهداشتی ابراهیمی مفتخر و شرکت شیر پاستوریزه پگاه به عنوان واحدهای نمونه کیفی استاندارد این استان شناخته شدند.
محمد مددی افزود: شرکت صنایع غذایی سحر نیز به عنوان واحد برگزیده استاندارد در سال ۹۷ انتخاب شده است.
وی گفت: ۲ تن از مدیران کنترل کیفی شاغل در واحدهای تولیدی استان همدان نیز از برترین های استاندارد شناخته شده و در این آیین مورد تجلیل قرار گرفتند.
مدیرکل استاندارد همدان خاطرنشان کرد: انجمن آزمایشگاه های همکار که در توسعه استاندارد سازی اهتمام ویژه ای داشتند نیز از برترین های استاندارد بودند.
مددی ارزیابی استمرار پروانه استاندارد، گواهینامه های ایزو ۹۰۰۰ و ۱۴۰۰۰، شرکت در فعالیت های آموزشی، بهره مندی از مدیر کنترل کیفی و رعایت معیار مصرف انرژی را از عوامل ارزیابی واحدهای تولیدی برتر اعلام کرد.
وی یادآورشد: حداقل امتیاز برای انتخاب واحدهای تولیدی نمونه در مقطع استانی را ۶۰ و برای مرحله کشوری ۷۰ امتیاز است.
مدیرکل اساندارد همدان با بیان اینکه معرفی و قدردانی از سرآمدان و برگزیدگان موجب دلگرمی و خرسندی آنها می شود، گفت: در راستای حمایت از فعالان عرصه تولید و اشتغال از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم.